Äntligen hemma från vår resa till Blekinge

Här är orsaken till att jag var i Blekinge att fotografera Brudparet Thomas Deutgen och Anna Deutgen Frun får hålla in min blixt SB900 i softboxen även Olle Jönsson är med på ett hörn och hjälper till!
En lite bus bild på brudparet
Måste ta denna bild på Thomas för han är som en liten pojke och klättra i träd!
Eller denna bild när Anna är ARG ! för att Thomas pratar i telefon under fotograferingen !
Men vi som känner Anna veta att sekunden efter är hon Glad igen!
Mugg hållare i min Ford Transit är perfekt för buketten.
Bilderna på Skogstigen anväder jag speglar för att lägga ljuset med som Karin och Olle Jönsson håller i dessa speglar.
Tycker det lyser kärlek om Thomas och Anna
Jag tog jätte mycket bilder under deras vigsel som var den häftigaste jag har varit på kommer mer om denna!!
Konsert vigsel som deras präst kallade vigseln den innehöll allt Glädje, skratt, Sång, musik, applåder och även tårar även på hårda norrläningar som Sigge Hedman även jag kunde inte hålla tillbacka så det kom en tår från mig också.
Och till festen åkte  jag och Brudparet med Krister tror jag han hette?  och bara det var en upplevelse.
Festen var också jätte rolig men Thomas gav mig order om att ha roligt på festen och dricka lite vin. så det blev inte så mycket bilder! men på slutet kom jag igång med min Fotomicke Figrigg och filmade när Patriks combo från Östersund spelade. för ni vet ju om att Patriks Combo är Sveriges bäst showband !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0