Fotomickes Rapport om Fotomässan i fjollträsk

Vi flög ner i lördag och tog en taxi till älvsjö 33 min tog resan, klart godkänt så vi var på mässan kl 09.50

Vårt första besök blev Nikons NPS launch där vi fick prova på Nikon D3s där den norska  motsvarigheten till Nikon Lasse vissade oss all finesser med D3s för min resa till Stockholm hade jag beslutat att inte köpa någon D3s med efter att hat känt och tagit provbilder med Nikon D3s i 45 min så är jag såld. har besluta att sälja iväg mina Nikon D700 och gå över helt och hållet på Nikon D3s När det gäller Videobiten så har nikon gjort en riktig ......... kommer mer. mitt nästa besök blev att besöka A&T Phototech och titta på ThinkTank produker sÅ det blev ett inköp Think Tanks Multi Media Wired up 20. sen gick vi bara runt och kände på tränder. Sen stannade vi till Vid Fotosidan monter och tog en kaffe och jag fick ett snack med David E om Imagedesk så han har redan lagt upp ett provkonto, så jag ska testa Imagedesk.

Tack alla som hejade och tackade för mitt Blogg skrivande. Blev fotograferade 5 gånger 8st autografer fick jag skriva.

Mina bonus söner ville inte gå på nikon utan dom bosatte sig i Canons monter.....

Tack alla Fjollträskbor som är trevliga .

 

Lappen från norr Fotomick


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0