Måste berätta om min vän som har lånat min lägenhet i helgen

Tänk om du hade varit utan kök i två år och ätit hämtpizza i två år så är det skönt att komma till luleå och vila upp sig.

Min vän hyrde ut sitt hus för en filminspelning för två år sedan och filmtemet skrapade golvet så min vän tänkte att det är lika bra att fixa köket också, så han rev ut allt... och är det många turer med leverantörer och hantverkare

Jag hade aldrig klarat av att äta ute eller på papptallrikar i två år.............nja nu var jag ite riktigt ärlig har ätit på max och exotic i ett års tid både lunch och middag men det var på det glada 80talet !!!!!!

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Hejhej....

Tur att jag kom till Luleå, har räddat livet på dina stackars blommor, var tvungen att hälla lite Loka i dessa stackare så att de fick nytt liv. Har även räddat kaviartuberna hmmmm, bilder kommer och hoppas att du lägger upp bilderna här :)

ses-hörs

Snart tillbaka i Kiruna

// Kenneth

"Jag gör vad jag vill, ni andra gör vad Ni kan"

// Kenneth

2009-02-08 @ 01:12:23
URL: http://www.photosweden.com
Postat av: Eva Blixman

Nja jag hade nog tröttnat efter en vecka om jag inte fått äta hemmalagad mat. ;o)

/Eva

2009-02-14 @ 22:19:58
URL: http://blixman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0