Tomtens Julklappskarta

En ide jag fick av en pappa som hade byggt en skattkista full med mynt och sänkt den i sjön, och barnen fick en karta var kistan låg på botten av sjön och dom fick bygga en flotte för att ta sig ut till kistan, och dyka för att få upp den.

Så här är mina ledtrådar om var jag har gömt Julklapparna och vad den kan innehålla.
Fanny Julklapp :VLC jag använder med denna jag slipper datorn använda!!!
Fannys karta: Ett Två Fem R i jag hänger!
Jims Julklapp: I fickan jag ryms men glöm mig inte i fickan när mamma tvättar för då blir allt de vita rosa.
Jims karta: Högt jag ligger och under mig finns Loréal, Schwarzkopf, Lash Stiletto, Escada.
Tobias Julklapp: Jag är vit som snö och mig kan du fylla.
Tobias karta: jag ligger med Frejas runda, fyrkantiga och trianglar.
Elinas Julklapp: Jag är vacker jag liten, se på mig och du ser hur vacker du är !
Elinas Karta: Mamma skulle gör svarta ????? i ??? Om micke mig ej skulle använda men både jag och ???? är vita fortfarande!!!
God jul på er alla Fotomicke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0