Uppkopplad i Älgtornet

3 dagars älgjakt och våra kylkum är fylld med kött, igår skjöt Emma en älg och det var en bra födelsdags present för hon fyllde 26 i söndags. som ni ser på bilden har jag slagit upp mitt fotogömsle och tagit upp det i mitt älgtorn, självklart använder vi dator i jakten, alla hundar har gps så vi kan sitta i tornet och följa alla hundar var dom är och vissa hundar har webkamera så vi kan få en visuel bild av vad dom skäller på.

När dt gäller mig så klarade jag första delmålet 100kg från 118kg som jag vägde i juni  så nu är det 20 till som ska bort tills den 20 feb 2009 ...... och vad händer då ???? kan många undra

Nu under hösten så händer mycket bla ska jag flytta och det blir många resor med jobbet också!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Calle

Snacka om att förstöra tjusningen med jakten. Lämna teknikverkstaden hemma och njut av naturen istället Micke.

2008-09-03 @ 10:08:14
URL: http://cjl.se
Postat av: MS

Snälla Micke, vi vill se fler rörliga bilder från älgtornet! Det var ju skitspännande sist! Kan du få upp bilder från hundarnas webbkameror hade det varit grymt!!!

2008-09-03 @ 14:36:48
Postat av: Millan

Hej! Ja, Ante är åxå med Sigge och jagar älg S Det går visst riktigt bra trots att han inte är så stor ha ha ha Hoppas allt är bra med dig och att det blir mycket älgkött, det är ju nyttigt!



Ha de bra!



Kram Millan

2008-09-05 @ 17:19:34
URL: http://twodogs.blogg.se/
Postat av: Kenneth P

Tjennare Micke!

Jag säger då bara .... H E L T O T R O L I G T , vilken filmsnutt jag fick se på hundarna. Vilken bra sätt att kunna se live från tornet och ropa till de andra på komradion läget om det är en ko men kalv eller annat, kan även vara en björn som det visat sig på dina tidigare filmer.

Funderar om jag skall göra ett reportage på detta.

SES

// Kenneth

2008-09-06 @ 23:09:51
URL: http://www.photosweden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0