Brorsan är i Tyskland och Fotograferar EM Finalen i Rally!??!



Själv har jag haft en lugn helg har inte startat bilen på hela helgen utan vi har cyklat och gått i kyrkan, på söndag så fick jag mina D700 att funka mot alla nikonprogram på min bärbara så nu kan jag köra LV i ett infrastruktur nätverk. men som ni ser på Bilderna så har brorsan sysslat med annat i helgen på sin tysklandresa. HAN HAR FOTOGRAFERAT I REGN !!! måste vara första gången han tar upp kameran när det regnar !!!!!!!!

Och det är den här typen av bilder som gör att mina tidigare  flickvänner INTE VILL ATT JAG OCH BRORSAN SKA ÅKA PÅ RALLYTÄVLINGAR !!!! ... självklart  tycker min blivande fru inte det!  för henne får jag åka !!!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hon behöver nog inte vara allt för orolig, chansen är väl inte så jättestor att någon av er ens skulle komma i närheten av tjejerna utan kamerazomen....

2008-10-06 @ 17:52:00
Postat av: hanna

ja det förstår man

2008-10-08 @ 23:15:53
Postat av: lilla gubben

jag tror att det är inget problem för er att åka på rallytävlingar, för jag vet att din blivande fru är inte svartsjuk av sig, det är nog du som inte vill åka för att du här det för bra hemma.

;-) en som vet. Puzzi

2008-10-23 @ 14:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0