Liten ny film om mina Nikon D700 och Blixtar


Kommentarer
Postat av: Oskar

Bra Film!



Funderar att köra såhär med min SB-600, älskar verkligen CLS läget i Min d80.



Men en fråga, när jag kör CLS läget så avfyras ju den inbyggda blixten men den påverkar bilden, även om jag har ställt ner den till -3.0 i kameran, hur fixar jag detta?



Svara i min blogg eller till min mail! // Oskar

2008-11-26 @ 17:02:10
URL: http://madebyme.tjofs.se
Postat av: Emil Lindström

Hej micke!



Undrar vart du har införskaffat "studio-bouncern" och hur mycket den kostar ungefär?



Svara gärna till min mail.

MVH / Emil

2008-11-26 @ 17:35:30
URL: http://em0e.blogg.se/
Postat av: Oscar

Jag har problem med att få min D300, Sb-800 och Elinchrom att fungera. Skulle vara bra om du kunde göre en liten video på hur du riggar upp de. =)



Mvh/ Oscar

2008-11-26 @ 18:55:39
Postat av: Kenneth P

Vem skriver dina manus ?



Snart i Luleå med "Svarta skåpet" och mina paparazzi kameror (CANON) givetvis!!!

Skulle ni gå kursen hos mig då?



ses-hörs

// KP

2008-11-28 @ 01:35:52
URL: http://www.photosweden.com
Postat av: martin

Nödvändigt många avfyringar du gjorde ;)



Skitkul att se, uppskattas verkligen, visste inte ens att man kunde synka blixtarna så, då finns det ju ingen anledning att köpa dyr studioutrustning om det är så smidigt, tack!



F.ö. jag ska fota en del vimmel nu framöver, har du några tips på bilxtar/utrustning/knep?



bloggen uppskattas verkligen! :)

2008-11-28 @ 23:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0