Nu är min nya MacPro på plats

224650-217
När jag kom hem från fjällen 28 feb så stod min nya MacPro och väntade på mig och nu 6 dagar 
senare så är den kalibrerad och klar att börjar kör produktion!!! men min Gamla G5 får väl stå 
hos mig ett par veckor innan den skrotas för det är allt något man har missat att installera på 
den nya maskinen. Måste säga att MacPro med 8 kärnor är för mycket att köra med man 
använder aldrig som fotograf hela kapaciteten på maskinen det är väl när jag kör FinalCut pro
som jag utnyttjar den fullt ut! Sedan har vi ställt in Åre resan och kursen där. synd att jag tackade 
nej till Andra Chansen i Kiruna, för nu är det försent.
// Micke
PS! lovar dom en stor sol över Åre i helgen så far jag dit i alla fall och fotar WC tävlingen !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0