Fotomicke på plats i Malung under Dansbands veckan

Jag på plats i Malung har brorsan med som backup och bloggfotograf

2 dagar på Dansveckan bland alla Militanta dansare och spegeldansare

Alla dessa Kändisar man ska fotografera !!!!

Thorleifs delar ut rosor och vem är mitt i högen blanda alla tanter ?????? Suck !!!!!!

Alla ska posera men Erica i Driffters får mer en gärna posera för oss !!!

2 dagar i Malung det är mer en nog blanda alla militanta dansare med handduk och vattenflaska, och klädda som att dom ska gå på gymmet !!!!  Gissa hur många danser jag har dansat ??? NOLL !!!!!!!!
NU VILL JAG HEM !!!!!! Gissa vem jag pratar med ???????

Självklart Ville och Karin som är MBF   Snacka om man längtar efter badkvällar i våran vik!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0