Min nya Iphone med 3g och GPS

Var i torsdag och ställde mig i kö för en 8gb Iphone och dagen efter fick jag sms att det var bara och hämta telefonen., jag behövde inte byta simkort och telia butiken aktiverade direkt telefonen. oh inom ett par timmar så hade jag synkat telefon Alla min bokningar och kontakter samt fixat så att eposten fungerade och lagt in flera wlan nät utan att ringa min polare Mange som är mobilservice ansvarig på ett stort företag. snack om bra program vara det ända stora minustecknet är att Telias 3g täckning är värdelös slog av 3g för att kunna ring med telefonen... men varför kan man inte sända och ta emot MMS snacka om att gå tillbaka till stenåldern med Iphone !!!!!

Kommentarer
Postat av: Roger Madsen

Det är ju MMS som är stenålder. Vill du dela med dig av en bild kan du ladda upp den till Facebook, Flickr, Smugmug o.s.v, eller maila den. Du kan t.o.m lägga upp den här på din blog direkt från iPhonen. Varför skala ner bilden så man knappt ser vad den föreställer och sen skicka den som MMS?

2008-07-23 @ 13:55:56
URL: http://www.rogermadsen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0