Lätt vind i luleå

Har varit och filmat med Nikon D90 i Stormens Luleå


Kommentarer
Postat av: Kenneth Paulsson

ojojdå,,, Hade du spikskor så lätt som du är, tänkte på det att du inte blåste bort i stormen hehehehe

Luleå nästa, 1 januari gästar jag Luleå och gör en hel del jobb där som är beställda av en del kunder och tidningar.

Jag ringer om jag behöver hjälp men oftast klarar jag mig själv..

... du vet.

"Jag gör vad jag vill och andra gör vad de kan", mitt måtto som många tagit efter :)

Ha ett gott slut så ses vi.

// Kenneth

2008-12-31 @ 18:04:54
URL: http://www.photosweden.com
Postat av: Johnny Buchwald

Haha! Jäklar...där blåste det på rätt bra Micke!

2009-01-01 @ 23:09:20
URL: http://www.johnnybuchwald.com
Postat av: Anton Ymer

Ja där åkte du på en rejäl blåsning. Jag undrar hur det ser ut när det blåser mer än lätt vind i Luleå. Lättar skotran då?



Kommer du åt avtryckarn med de där fårgaloscherna till vantar?

2009-01-02 @ 00:02:33
Postat av: Henric o Micke

Gott nytt år Micke hälsar dina youtube-fans från Stockholm! Vi avgudar din blogg!

2009-01-05 @ 19:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0