Vilken miss jag gjorde idag när jag var på bröllop!!!!

Blondinen till vänster är min blivande fru så håller i min blixt med radiosynk!

Vi åkte upp till sommargården i fredag kväll för jag skulle skjuta mitt älgjakt prov kl 07.00 på lördag morgon, sköt fullpott i provet 4st  5ettor. skulle sedan på bröllop med min blivande fru. när vi var nästan framme vid kyrkan så ringde min far och undrade om en fotoryggsäck som var kvar ??????!!!!!!??? paniken spred sig 8 mil till min fotoryggsäck !!!!!! kom på att det låg en D700 med 24-70mm i baksätet som jag tagit out from the box igår och hade inte tagit en bild med !!!! min blivade fru fick vända åter till  ökx och min far satte sig i sin trimmade volvo och mötte karin med min ryggsäck, själv gick jag ensam in i kyrkan med ett minnes kort på 4gb och en D700 som jag inte hade tagit en bild med..... för jag hade lovat att ta bilder under vigsel...... och Karin anlände med ryggsäcken när brudparet kom ut ur kyrkan.........så jag han med få mina blixar och radiosynkar när jag skulle ta mina utebilder och långa objektiv och vi han gå in i kyrkan och arrangera lite bilder också. Så det blev inga missade bilder meeeen Karin missade vigsel !!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0