Iphone Vs Iphone 3G eller är det Sonyericsson som gäller ???

Den till vänster är en gamla USA modellen och till höger min älskade Iphone 3G......äntligen har man en liten dator i fickan där man får e-post mm. Meeeeeeen när det gäller telefon så är Iphone ljusår efter Nokia och sonyericsson. tappar i genomsnitt 3-5 samtal per dag pga att telefon delen är dålig har alltid jobbat med två telefoner där min huvudnummer som sitter i iphone 3G kopplar vidare vid ej täckning till min backupp telefon som är en Sonyericsson C702

satt och räknad ut hur många telefoner jag har och haft har 7st idrift inkl satellit telefonen men har totalt konsumerat 70 telefoner sedan min första släp bara telefon som jag köpte 1981

Så en slutsats att man klarar sig inte utan Iphone men du måste ha en backupp telefon som tar samtalen som du missar 

Kommentarer
Postat av: Johnny

Jag köpte mig en Lg Ku990 och den är ljusår bättre än sony ericsson och nokia Bara älskar den telefinen Alldrig några problem eller så

2008-08-07 @ 14:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0