Höstmörkret sänker sig

Kvällarna börjar bli kyliga/ Här en bild från Rosån

Så kvälls promenaden med ville börjar bli mörka med dåligt ljus

Och snart är det dags för dom sista passen i Kajaken

I helgen har jag jobbat som snickare lördag så gjorde jag klar Grillplatsen och laserade den medans gumman målade växthuset som jag har byggt och i söndags så var jag till Hanna och moterade ett skåp och sedan till Brorsans dotters hus och installerade ett IKEA kök (tack gumman för lånet av den Nikon färgade skruvdragaren!!!
Foto: Brorsan blinkbilder AB

Och snart börjar älgjakten meeeeeen vad hur går det med min nya matstil för nu är det slut med en massa korv mm.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0