Idag fick Plannja skrika av glädje

Idag fick Plannja skrika av glädje
I dag var jag till piteå och och gjorde ett kompleterings jobb för ett bildspel som jag håller på 
med som ska vara klart till hösten. Fick även klart med min stockholms resa den 10 april åker
 jag till stockholm där jag har två möten och en kurs. Ikväll var jag på basket bilden är tagen 
med Nikon D300 har kameran inställd på 6 miljoner pix och högsta jpeg. utanför pontus hade 
jag parkerat bilen med riktanantenn och innifrån hallen hade jag en riktantenn kopplad till 
kameran, det tog ca 15-20 sekunder att sända bilden till Northworks Wireless server och bilden 
är då tillgänglig för bildbyrån. under slut minuterna så flyttade jag mig till en annan position och 
bad en funktionär att gå en meter åt sidan vilket han gjorde, då då kom en fotograf i min skottlinjen, 
så jag sade ett par väl valda ord i ren ilska. men jag tro att han förkänade dom om han ställde sig 
med flit framför. det var samma fotograf som stod bredvid en brudpars fotograf och tar samma 
bilder av brudparet och ger bort bilder till brudparet så att dom inte köper några bilder av den 
brudpars fotografen som har fotograferat brudparet och sedan står han och skryter om det och 
tycker han är tuff. Ni förstår säkert vad jag tycker om denna handling !!!!!

Kommentarer
Postat av: Helena

och när ska vi träffas då?

2008-04-08 @ 22:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0