DaKine Skipack Sequence Fotoryggsäck

PLUS: Sitter som gjuten... perfekt skidfotosäck underbart att öppna i ryggen
MINUS: hade fått vara nalta större

Ett panikköp !!! skulle åka Tåg till Dundret för att fota skidbilder köpte säcken 1 timme innan avresa. Var less min Lowepro säck som rymmer hur mycket som helst och väger ett ton.
Detta har jag i min Dakine säck
D2x med 70-200 2.8VR
Nikon 18-70mm
Nikon D200 med 12-24 4.0
Compact drive hårdisk80gb
My Book 320GB
SB-24 Blixt
Batterier till D200 och D2x
9st 4GB sandisk Extreme III
Macbook dator Hade önskat ett vaderat fack för datorn...
1 liter vatten+ 0,5L Kaffetermos+ Ballerina kex
Fotohanskar och mössa För hjälm sitter på alltid när åker skidor... Dator och hårdiskar har jag aldrig med mig när jag åkerskidor. Är perfekt att resa med och underbar att åka skidor med man glömmer bort att fotografera ibland utan man åker en heldag utan problem utan att det känns jobbigt
Träffade Skidfotografen Felix st cler på multisport VM och såg hans Burtonsäck som man öppnade på ryggen blev så avens när jag bar på min lowepro säck som väger ett ton....
Har helt slutat med lowepro säcken utan har alla fotoprylar i holmberg cases som ligger i bilen och tar dom prylar jag behöver i Dakine säcken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0