Nikon D3 Skellefteå-Modo

224650-172
Ikväll var brorsan och jag på hockey i skellefteå Brorsan körde med sin nya D3 och 80-400mm
Iso 4000 och det blir bra med minemalt med brus för brus finns det men kameran är duktig att gömma bruset.

Själv körde jag med D300 och 300/2.8 på 3200iso och det blir braoch jag fick in rätt inställingar på AF....., tyvärr så fick jag problem med en av macdatorerna Leopard + Bridge Cs3 + xmp filen med alla meta data blir kaos. 
test körde även Nikon
Thumbnail selector + WT-4 ett colt arbetsflöde med flera kameror online.

Och nu har jag hittat rätt inställningar och skärpan hänger med skarpa bilder på mina hockeybilder....nu gäller det att lösa problemet med meta data i Bridge.....Godnatt på er alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0