Bilspionen Pållefar

Bilspionen Pållefar

Det började som en helt vanlig söndag, Mange och jag skulle åka lite skidor, och på vägen upp 
så han vi ifatt 3st tyska biltransporter av testbilar, så när vi körde om 1 lastbilen så kastade jag ut 
kameran och sköt en serie med bilder och det skulle vi inte ha gjort för när vi försökte köra om den
 2:a lastbilen så blev det helt plötsligt vänstertrafik för den tyska lastbilen jag kastade mig på telefonen
 och ringde den ökända bil spion fotografen PÅLLEFAR han skrek av lycka var är ni skrek han i telefon 
och när vi sa var vi var vaaaafan dom har lurat mig finns igen testanläggning där Följ efter!!! så mitt i 
urskogen svängde lastbilarna av på en liten skogsväg och i korsningen stod två MB ML och blockerade 
och dom började köra efter oss dom vill ha regnummer så man hammar på deras svarta lista.
Snart kommer det mer om Söndagen och Pållefar

Kommentarer
Postat av: KimJ

Ha en bra dag! Kram KimJ

2007-12-03 @ 07:48:34
URL: http://kimj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0