Min Grafiker i som är i Japan har köpt Nikon Presenter till mig!!!

Stickan som är i Japan har köpt Nikon presenter till lilla mig

MC-36 som verkar vara omöjlig att få tag på !!!!


Vi hade Skype möte i dag om ett par jobb som vi jobbar ihop med ganska bra med internet och skype och att var  uppkopplade mot varandra i en timme och kunde jobb ihop och på varandras datorer... vilken utveckling det har blivit även när jag satt i älgtornet så kunde vi köra snabbmöten över skype, Älgtornet till Japan behöv några arbetes platser  längre, jooo det tror jag man måste träffas och få inspiration av varandra, vi brukar på jobbet ha tvågånger per år LAN träffar när vi kopplar ihop våra datorer och sitter i konferans rummet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0