Fredag har varigt en dag med många beslut och planeringar

Det började tidigt imorse med all tunga beslut kommer att sluta filma med mini DV utan köra allt på SD kort så jag väntar på Nikon D90, sen pratade jag med min fastighets värd att han måste fixa en ny hyresgäst eftersom jag kommer att flytta har under tremånader sovit 3 nätter där så 6000:- natten här lite för högt pris att betala per natt utan frukost och ingen städning. 
Hade affärs lunch en sallad så klart med brosan och mange där vi planerade vår fotoresor till främmande länder, hade lite planering om vem som ska vara bestmen och tostmaster på mitt bröllop och bollade lite idéer om bröllops middag mm. prästen är vald och kyrkan och festlokalen är spikad. datumet är inte helt klart men troligen månadsskiftet juli-aug 2009
Han med att testa alla gluggar och hus och har programmerat om all inställningar i mina kameror.
Han med att ta lite fågelbilder genom fönster på jobbet också
Har sålt bort en D300 och två behåller jag som reserv Ny frun har redan tagit en D300 som familjekamera för hennes dotter har lånat hennes D60 så jag får hålla hårt i en D300. Beställde även en D700 till så jag får 3st D700 och en D300 som backup. Testade idag en 400mm/2.8 med VR som jag blev kär i meeeen den blir svår att gömma för nyfrun och säga att den har jag haft sen tidigare så det blir nog familjen förhandlingar innan jag beställer den !!!!!

obs ! dessa bilder är tagit med Iphone 3G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0