Detta är min std fotoutrustnig

Detta är min std fotoutrustnig

Detta har jag i min Dakine ryggsäck
Nikon D2x + 70-200 f2.8 AFS VR IF-ED
Nikon D200 + Tokina 12-24mm /4.0
Nikon teleförlängare, gråfilter, reflexskärm, regnrock, 2 st reservbatterier,
 enbensstativ, manfrotto superclap med kulled, SB 24 blixt + minislaveblixt, 
2 st trådutlösare, 3 st vattentätta CF box, 8st 4GB 4st 2GB, 
1 svart sopsäck om det börjar regn,+ div pennor,block,alvedon, tandborste,vattenflaska.mm.

Sen har jag i bilen utrustnings väska där jag har reservkamerahus D2x, D70s, F5 
ett par objektiv 300mm2.8, 18-70,35-70, Pro 7-b blixt, Diafilm Velvia
Laddare till batterier, hårddisk för att tömma minneskort, macbook
2st reflexskärmar modell 100x200cm

Man ska aldrig vara naken när man är ute på jobb !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0