29 Aug Fredag 102kg men hade 100 kg som mål till älgjakten som börjar på måndag

Fortfarande svåra smärtor inatt ska det aldrig gå över!!!!
Tidigfrukost 06,00 yogaart med mysli 2 fullkors mackor skördefest och kalkon och paprika.
hade brorsan släp som jag var och lämnade
KL 08,00 hade jag tid med Helena min dietist  för att gå igenom mitt mat intag och vikt som var idag 102 kg blodtrycket ligger på 121/78 puls 98 men har troligen lägre pga mina smärtor efter operationen så därför är min rörelse frihet lite begränsad 
På träffen gick vi genom lite nya mål och fick lite tips att ha med på älgjakten... men den stora frågan är vad säger min jakt kompisar när jag kommer till lägerelden med bulgur, kinova mm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0