7 Aug Torsdag

steg upp kl 06,30 ingen frukost fick skynda mig till Bussen (ja du läser rätt bussen) jag skulle åka med bussen från rosvik !!!!! senast jag åkte buss var när jag fyllde 40år och gjorde ett jobb om bussar !!!!!

Surfade med min Iphone hela vägen till luleå och gick igenom all epost. framme i luleå 07,33 gick till metropol och köpte en korvmack, sen blev det promenad till jobbet.

13,00 kom gumman med dagens lunch quinowa eller vad det hette ?? det skulle visst var nyttigt enligt min MBF och PT

nu blir det 15,00 kaffe med en frukt. 

18,35 nu loggar jag ut från jobbet undra om det blir ett max skrovmål till middag ???? ska hämta gumman kl 22,00 så det blir nog en sväng med kajaken i kväll också

Tod 2 mackor istället för middag med falukorv på var sen ute med kajaken i 45 min och sen tog vi en promenad på en halv timme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0