Klargöring villken matmissbrukare jag är!!!

PGA vissa missförstånd så vill jag berätta hur en normal dag kunde se ut förr i tiden !!!

Frukost oboy 1/2 l med 4-6 limpmackor med kaviar eller ost tjocka lager

09.00 kaffe på jobbet fikabröd oftas och ett par korv mackor från metropol om jag inte åt hemma.

Lunch max skovmål med plusmeny stor cola + en liten hamburgare
alt: lunch på restaurang med mycket fet mat och alldeles för stora portioner mjölk + cola till dryck.

kaffe 15.00 med fikabröd

Middag oftas inte utan blir oftas ett skrovmål genom drivein eller cola med en falukov vid tv. och till alla saker har jag haft bilen för att förflytta mig.....

Varför bloggar jag ???? för att mina nära och kära ska förstå mig och välja nyttig matställen och jag vill kunna knyta skosnörena utan att bli anfådd, Min far som är snart 80 år är piggare än mig, så då är det väl dags att börja tänka om !!!!!!

och att jag vill komma närmare min tjej utan att mage tar i mot!!!!


Puss & Kram Michael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0