Nikon D800

Nu går jag i väntas tider och väntar på mina D800 som är beställda. Sålde min sista D700 idag har haft 3 st men nu är dom borta så lite saknad är det! Får frågan varför D800! Efter som huvudsaken av min bilder är kalenderbilder och utsmyckningsbilder så känner jag behovet av D800 och eftersom jag använder Nikon D3s till många jobb och gillar den vid brudpars fotografering i mörka kyrkor och vid livestyle plåtningar och fågel foto, så kommer D800 att användas för kalender foto! Jag gör många flygfotograferingar per år och där blir det intressant att testa D800 buffertminnet normalt så kör jag D3s på alla flygjobb. Så en uppgradering av D3s till D4 kommer att ske i alla fall ett kamerahus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0