Nu lämnar Fotomicke storstan söndag den15nov

Sitter på Arlanda och väntar på flyget till Lappland !!!

Efter fotomässan igår så åkte vi ut med Birkka Paradise och tyvärr fick vi dansa till Wahlström orkester. och nu sitter jag och fundera om vilka inköp jag ska göra för minst en D3s ska jag beställa troligen två och sluta helt med D700 om inte nikon kommer med en S version med samma data som D3s då måste jag ompröva mitt beslut för helt klart Video i D-SLR kameror har kommigt för att stanna och troligen kommer all proffs kameror att ha video funktion för det är ju bara så att vi fotografer måste hänga med i denna ny utvecklingen, för det var ju på samma sätt när dom första digital SLR så trodde många att det där är ju bara en mode fluga för vad kan slå ett Dia.... men nu vet vi att dagens  digitalkameror är bättre en dia bilder i omfång mm.

på fredag ser ni Fotomicke i fjolträsk igen !!!!


Kommentarer
Postat av: Tony Granbäck

Om nu Nikon tar med video i nya d3s varför begränsar dom den till bara 5 minuters kontinuerlig inspelning ? Canon har 29,59 minuter !

2009-11-21 @ 19:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0