Lite röster om mig och mina filmer både roliga och tråkiga!

Här kommer ett par kommentarer:

Tjenare Michael :)
Vill bara säga att jag älskar dina filmer! Hoppas att det kommer fler snart! Keep up the good work! :D

Mvh/ Martin

009-04-02 21:52,  Magnus Persson    
radera | svara här | svara i denne medlems gästbok 
Tjena!

Dina filmsnuttar är underhållande minsann! snacka om pryltokig :-)

Mvh
Magnus

Vilken fantastisk plats! Du borde nästan satsa på en karriär som programledare eller något, skön karisma.
Fotomickes Fjällresa till Fjällen Helgen 1maj 2009




Behöver man verkligen 5st D3, 3st D700, 1st D300 och 1st D90 (räknade jag det till)? Verkar riktigt överdrivet faktiskt, även för en yrkesfotograf!
Fotomicke visar tomtens dröm önskelista
fotomicke shares what's in his camera bag

ånt suger! 
har sj varti med dom det. 
men man ha lärt sig det nu och allt sånt går på rutin nu.

Damn, that D700 is firing like a machine gun . . very fast. 

And the R Strap is awesome idea.
Fotomicke visar sin BlackRapid R-strap

Läs infon!!


grymt Micke de har jag inte tänkt på :)
fotomicke fotograferar Basketbilder med remote camera. jag har använt 2 st D700 med MBD10 och objektiven 70-200mm/2.8 med 1.7x teleförlängare och på remote kameran sitter en 14-24mm/2.8 och med pocket Wizard så utlöses kamerorna synkront, så man ...
yeah,,,i'm proud to be Nikonian :D listen to that shutter.

even tho i didn understand a word u said but i think its about firing multiple camera's using only one :)
Hur jag jobbar Pocket Wizard med Nikon D700

Grym kvalité... känns ganska rätt att köpa denna kamera nu
Hur jag filmar med Nikon Coolpix S710

rymma filmer du gör, men effekterna ett klart -
Fotomicke Testar sin nya Think Tank Skin Set för sina Nikon D700 fotomicke shares what's in his camera bag

Kan du inte visa en gång till hur man skjuter med kameran med denna rem? Såg inte riktigt de få gånger du gjorde det
Fotomicke visar ett smart sätt att dra kamera snabbt, med diagonalrem.

Åh fotoMicke, du kan minsann få en att känna sig speciell :)
Jag visar hur min diagonala Speed rem funkar vi ateljé fotografering med Nikon D300
är samma ide som Blackrapid

Ser ut som en bra vald plats för plåtningen, men jag hade gärna velat se lite smakprov på de resulterande bilderna också.
Hur jag jobbar Blixtar med Nikon D700




Hahaha, :p 

ehm.. du e känd, jag har visat upp dina filmer för VAREDNA kotte jag känner !

Gött ^^ 

Alltid skoj å ha en rolig snubbe i sitt hem :p
En vanlig lördag för oss som jobbar mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0