Varning för fotolappen.....Fotomicke till Fjollträsk !!!!

Tisdag den 24 mars flyger jag ner till storstan och den 25mars så är alla stockholmare glada för då flyger jag hem igen ! till Lappland !!!
om jag lyckas att landa rätt så är jag på Arlanda 11.20 sen ska jag shoppa och fotografera i storstan. macoteket och Scandinavienphoto är självklara mål. men är tacksam för bra foto- och shopping tips.

PÅ fotosidan så fick jag en massa tips om vad jag inte får missa så det blir en bulle in till Macoteket på kungsgatan och sen en promenad till Kameradoktorn, sen har jag fått tips om Ellens Bageri var det nu ligger men det jag missar när det brukar vara fototräff så jag får köra en egen fika träff för Fotomickes Fanclub så runt 14.00 räknar jag med att komma dit var det nu ligger för sen ska jag vara på Nikon HK kl 17.30 så är det några fika sugna så kan ni väl höra av er !!!! på micke(a)fotomicke.se

Nu är den stora frågan var ligger Ellens Bageri ??????????????

Kommentarer
Postat av: Rasmus Johansson

Va händer på Nikon HK kl 17:30? (Har sett så mycket ryckten om D400 rotera på internet nu..).. På tal om fiket har du inte en iPhone till hands ? :P

2009-03-20 @ 10:01:40
URL: http://rasmusjohansson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0