Min telefon W880 som har rest på egenhand!!!

V10 var vi i fjällen mavas och pjeskijaure och när vi kom hem så upptäckte jag att jag hade tappat min mobiltelefon uppe i fjällen. Eftersom jag har söksystem på alla min mobiler, så har jag sökt den varje dag.
Meeeen uppe i fjällen där vi har varit så har man inte GSM täckning. Så igår morse så gjorde jag en sökning och fick äntligen ett svar att telefonen var i Arvidsjaur. så jag prövade att ringa och sms till telefonen att jag saknade den :-( men jag visste att den levde. så igår kväll var jag och gumman och ville ute på promenad i Rosvik och då ringer ett okänt nummer, och säger att han har hittat min telefon under sängen i pjeskijaure i går när dom städade stugan. så glädjen var stor så jag frågar var han bor ??? i rosvik svara han!!! Rosvik men där bor ju jag också !!! på vilken gatan och när säger gatunamnet så säger ju Karin men vi  passar den gatan nu !!
Så lyckan var fullständig när jag blev återförenad med min telefon!!!!

När vi går därifrån så kollar jag snabbt genom telefonen för karin och jag var orolig av vilken typ av bilder jag hade i telefonen. för ni vet ju alla vilken typer av bilder ni har i era telefoner !!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hornsgatan 32.

2009-03-20 @ 19:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0