Godmorgon fjollträsk

Tisdag flög jag ner till Stockholm fick en snabblunch på nikon och sen styrde jag bilen mot en fotoaffär som hade begangnat i massor.men snacka om rörigt!!!städar dom aldrig i fjollträsk ???dubbelparkerade hyrbilen rusade in köpte en nikon 85mm/1.8 till gumman kamera. Sen styrde jag bilen mot kameradoktorn och där var jag länge för först fick jag ingen hjälp av dom båda herrarna utan dom var upptagna. Stod vid en hel vägg av thinktank produkter kände mig hemma!!! Men tillslut var jag tvungen att gå fram till disken och fråga om hjälp!!!! Och inte ens då märkte dom mina köpsignaler!!! Jag hade en en köpbudget på 300/2.8 och en d3 med sb900 som jag hade med pengar för!!!! Så det blev en rygga från thinktank!!!när jag var på väg ut så ropade den andra killen är det fotomicke ???och säger har sett alla dina YouTube filmer!!! Och då tänker jag "om ni hade använt info i mina filmer och sett mina köpsingnaler vilken film om att öppna paket från kameradoktorn det hade blivit"

 

Tilllägg:

Tänk vad lyckliga ni är i fjollträsk som har en affär som kameradoktorn. var rädd om den typen av affärer, för jag fick en bra service och kan inte klaga på nått så det är med lite ironi jag skrev ovanstående för självklart så fort jag frågade om hjälp så fick jag riktig proffshjälp och grabbarn kunde verkligen ge mig bra råd men helt klart så missade dom vissa köpsignaler som jag sände ut....och jag köpte en helt underbar ryggsäck Thinktank så klart......


Kommentarer
Postat av: Helena

Du har inte skrivit en rad om din natt på lyxhotellet i Solna....Blir lite besviken!

2009-03-25 @ 19:45:24
Postat av: Anonym

Lyxhotell, låter spännande, bubbelbad och vad mer?

Berätta nu fotomicke, du kanske har bilder från detta.

2009-03-25 @ 23:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0