svar på en fråga

P om Fotomicke flyger helikopter Lulekalaset:
Kan man aldrig få se några bilder på det du plåtar!? 
:)
IP: 78.73.9.214


Hej det är tre orsaker till att jag inte visar mina bilder här.
1 funktionen hos blogg.se att lägga in bilder är dålig med mycket strull håller på att jobba med en egen blogg på våran egen server där jag kan lägga in bilder med hjälp av min iphone direkt.
2 jag har fått bilder kopierade från min blogg och det är ju inte alla jag kan fakturera när dom tjuvar mina bilder.
3 många av mina bilder har en köpare redan och det känns oseriöst att publicera bilder som vår kunder ska ha.

Men mina filmer har ingen köpare ännu så dom bjuder jag på och bloggen handlar ju om en vanlig dag på jobbet + pryltips för jag älskar prylar.  hoppas ni har fått klarhet om varför jag inte publicerar mina bilder här

Kommentarer
Postat av: pabo

skön sida, kommer tillbaka!

2009-07-31 @ 17:49:32
URL: http://www.patrikb.org
Postat av: Micke Bergstedt

du skulle ju kunna lägga upp bilderna i slutet av filmen på så sätt kan ingen sno dem. det är väll inte alla bilder du tar som du säljer nån skulle man kunna få se från varje session!

2009-08-12 @ 23:02:26
Postat av: JL´E

Det skulle vara otroligt roligt att se när du visar hur du jobbar, och sen hur resultatet blev. DE skulle vi yngre fotografer kunna lära sig av :). Man vill ju lära sig från de bästa!

2009-08-18 @ 00:22:30
URL: http://jenslestrade.se
Postat av: Felix Wedman

Hejsan. Du har ingen d300 till salu?

2009-08-27 @ 20:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0