Jag har fått rumskompis i mitt rum på jobbet!!

Magnus som har hängt med på många av mina reseuppdrag som ass och fotomodell eller sköt kommunikationen.
Ibland har han fått sitta trångt pga brorsan och mina fotoprylar som ska med.
Ibland har han fått stå i vassen med minablixtar när jag fotografera brudpar
och här som hundvakt på hundberget i älvsbyn
Här har han fått tänja på sin gränser med cykeln


Han har fått lära sig stå på skidor i slalombacken en det var svårt i början....
Godmat har han fått äta på våra resor här en bild från björkuddens hotell
Min kajak har han fått paddlat i en massa solnedgångar 

Självklart har jag och brorsan styrt om han till att köra med Nikon kameror Priva så använder han Nikon D300 och D100 men nu är han och rycker i mina D700 och D3 kameror

Så nu sitter han i mitt rum och fåt en Imac 24 och en Dellserver att la med ! Välkomein i gänget Mange

Kommentarer
Postat av: M

Vad har den där Magnus för telefonnummer? Han såg ju riktigt trevlig ut ;) Riktigt snygga bilder!!!

2009-04-01 @ 18:59:04
Postat av: Malin

Är det en vanlig mac book den där datorn i mitten på bilden längst upp?

2009-04-01 @ 21:56:03
Postat av: Erik

Tjena Micke. Har en fundering som du kanske kan svara på.



Har funderat på att börja lite mer allvarligt att fota (speciellt efter man sett dina bilder) och tänkte köpa mig ett par blixtar.

Har kollat på Elinchrom D-Lite 4 och ett par SB-900. Vad tror du är bäst att köpa? D-Liten har mer effekt men de behöver väll två hål i väggen, SB-900 är små, smidiga, lätta att ta med och kräver inge ström förutom batterierna som sitter i.

Som student är budgeten inte det bästa och nybörjare som man är, är lätthanterligt ett plus.

Finns det andra än D-lite 4 som man kan tänkas prisvärda?

2009-04-02 @ 15:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0