Helgens schema för Nordicphotogroup

Vi har två fotografer i Levi som bevakar World cup i Slalom för damer och herrar.  själv har jag åkt till Stockholm och ska idag fotografera på TV sändning av Dansbandskampen. söndag så ska jag på fotomässan för att beställa paket som jag kan öppna. och söndagkväll så åker jag på Danskryssning till Åland där en av deltagarna från dansbandskampen spelar.

så våra fotoredigerar som ska ta emot alla bilder och sända vidare får det jobbigt.

Vår mentor Pållefar han är sovande i bilen utan för Jägarens stuga för han har bott i Gällivare under flera veckor för att bevaka Carolina fallet. och han har nu beställt en massa paket med nya kameror och långa telegluggar och även en ny macbook pro !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0