Midsommar helgen

En tur på hägnan i gammelstad han jag med sen åkte jag upp till Överkalix. men vädret var väl inte det bästa.
På midsommardagen gick jag upp i skogen och fixade ett av mina älgtorn, hittade en massa björnspår runt tornet så nu blir det ett björnpass till hösten


Hann ut på en cruiser sväng med båten

självklart så blev båtreresan än you tube film ;-)

Vid 20.00 tiden bar det av till Jockfall där en trevlig kvinnlig fotograf tog lite bilder på mig, sedan var jag på Anrika Alsåklubben och dansade till Playsons det var ju inte som att dansa till Flamingokvintenten precis men det dög 60000 kvinnor svärmade runt mig för ni vet väll att myggen är kvinnliga.


PÅ söndag så började det att regna så det blev en solnedgång från mitt fönster

Kommentarer
Postat av: Bengt

Härliga bilder från norr...så att man längtar upp igen. Har bott 3 år i Jämtland...

2008-06-25 @ 18:12:47
URL: http://bildochfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0