2 dagar i Fjollträsk om man är less !!!!

Var på DN Galan i tisdag och trängdes bland alla nollåttor

Lånade en nya 300mm så jag måste nog köpa en ny 300 meeen tog 80% av alla bilder med 500/4 med Nano glas vilken grym glugg det är !!!! det är först nu jag uppskattade 500mm tillfullo Brorsan grabb fick låna ut en av sina D3 or som jag körde på 500 för du bör köra FX på denna glugg DX läget blir för mycket tele 

Ett lopp kvar har packat ihop prylarna Har börjat att använda den nya ryggan Dekine reload som std säck tyvärr så rymmer den ett hus mindre och 500mm den ryms ingenstans


2 tim försenade var avgång till Luleå Flygkaptens stol var trasig !!!! så dom var tvungen att plocka ur stolen och laga...
2 tim senare var vi i luften bara för att piloten vill kunna luta stolen bakåt när flygvärdinnan skulle servera kaffe !!!!

men väl uppe i luften var allt glömt vi fick ju en kopp kaffe för att vi fick vänta på Arlanda och flygvärdinnan var lite röd om kinderna när hon kom ut efter hennes servering av kaffe till flygkaptenen så alla var nöjd för nu var vi på väg hem !!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Har fått klagomål från grannarna om att en lättklädd man suttit och solat på min balkong. dom hade önskat en vältränad man att titta på.....

2008-07-30 @ 10:56:58
Postat av: KP

hehehe.. då är väl inte Micke den rätta att titta på om du skall ha en vältränad man ;)

2008-08-09 @ 01:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0