Fotomicke Bloggen 1 ÅR

Det har gått ett år sedan jag startade Fotomicke bloggen och från början så hade jag ca 10 unika besökare per dag och nu är jag uppe i 100-300 unika besökare per dag. Efter som jag inte lägger någon text över bilderna så har en del bilder blivit stulna till och med av tidningar men jag har alltid varigt duktig att fakturera dessa stölder. sedan har en den bilder blivit stulna för ändamålet att skada dom som är på bildern men som tur var lade jag in från början ipnummer statistik så jag vet vilka som läser min blogg. och det är roligt att så många fotografer läser min blogg tack för att ni gör det!!! efter som det stora tryck på min blogg så blir det lösenords skyddad under en period, pga av att jag gör lite nya system arbeten.// Micke

Kommentarer
Postat av: KP

Hej där.
Nu igen är man med igen, är det inte reklmbilder så är det film.
Kan tillägga att det är en komedifilm där jag har en roll, bild kommer kanske upp här på bloggen så småningom.
// Kenneth

2008-04-10 @ 23:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0