V43 blev en hård vecka utan bilder

på måndag blev det jobb från 08.00 till 04.00 20 tim pust
Tisdag sovmorgon till 08.00 och sedan EN HEL DAG PÅ IKEA!!! med frun och hennes syster.
trots min ledig sovmogon så fick jag ihop 53 tim mån-fre

Fredag morgon kom Brorsan med en nyservad NIKON kamera från stockholm, lyckan fullständig.

Lördag var jag upp till Arvidsjaur och leverade ett jobb 600 kilo Brochyrer + att min skoter fick följa med på rep.
På lördagkväll var jag och brorsan och fotograferade Luleå Hockey-Djurgården sedan snabbt till statt för jag fick flera sms av vakterna statt att det gick runt 2 systrar som ropade " MICKE VAR ÄR DU???"

Nu på söndag blir det Skoterns dag med Petterssons Åkeri & Familj


MEN INGA BILDER I BLOGGEN VILKEN SKANDAL !!!!!

Mvh Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0