Fick idag min MB-D10 till min D300

224650-171

Har redan hunnit ta ca 2500 bilder med min turistkamera ca 1500exp på ett EL-3 batteri och det är väl godkännt.
 Har fotograferat ishockey, Basket och ett stort interiörjobb där inte tog en en bild med mina D2x kameror. fototade även igår en häftig solnedgång......när jag fotoade hockey så var jag inte helt nöjd med AF-c men i kväll när jag
Fotoade basket  hittade jag snabbheten och skärpan i alla bilder av 400 bilder så var det nästan ingen där skärpan låg fel. när det gäller interiör  jobbet så funkade allt suveränt och vitbalanseringen är dj...ligt bra
Och idag när jag fick min MB-D10 dåblev kammera riktigt bra att hålla i och med batterierna från D2x kameran så får man ut 8 bilder i sekunden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0